site logo
    • Στόχος
    • Κανονισμός
    • Προβολή
    • Τύποι Δημοσιεύσεων
  • Επιτροπές

    • Επιστημονική Επιτροπή
    • Οργανωτική Eπιτροπή
    • Κριτές
  • Πρόσκληση Συγγραφής

    • Πρόσκληση Eργασιών
    • Ημερομηνίες Υποβολής
    • Θεματικές Εκδόσεις
  • Δημοσίευση Εργασίας

    • Θεματολογία
    • Πληροφορίες για τον Συγγραφέα
    • Υπόδειγμα μορφοποίησης εργασίας
  • Τεύχη

    • Τεύχος 1 (03/2018)
    • Τεύχος 2 (2019-20)
    • Τεύχος 3 (2020-21)
    • Τεύχος 4 (2021-22)
    • Ειδική Έκδοση (Special Issue) SI-1(2020)
    • Ειδική Έκδοση (Special Issue) SI-2(2022)
    • Ειδική Έκδοση (Special Issue) SI-3(2023)

Τεύχος 3 (2020-21)

Τεύχος 3 (2020-21)

Η Επίδραση των Makerspaces στην Ενσωμάτωση Μαθητικών Μειονοτήτων
μέσω Oμότιμης Eκπαίδευσης STEM: Μελέτη περίπτωσης

Κωνσταντίνος Καλοβρέκτης, Απόστολος Ξενάκης, Αντώνης Πλαγεράς
Λήψη
Κατανόηση της πίεσης του αίματος μέσα από μία Εκπαιδευτική Προσομοίωση σύμφωνα με Μεθοδολογική προσέγγιση STEM
Ειρήνη Λαχανά, Στέφανος Αρμακόλας, Ιωάννης Χιωτέλης
Λήψη
Αξιολόγηση της μεταγνωστικής ενημερότητας των Ελλήνων εκπαιδευτικών Στάθμιση της κλίμακας ΜΑΙ Teacher (ΜΑΙΤ)
Μαρία Κουλιανού, Κωνσταντίνος Μαστροθανάσης, Πέτρος Ρούσσος, Σταυρούλα Σαμαρτζή
Λήψη

Αειφορική διαχείριση φαρμάκων: Δημιουργία και αξιολόγηση μιας Ανοιχτής Εκπαιδευτικής Πηγής-ΑΕΠ

Αρμακόλας Στέφανος, Αναστοπούλου Πολυξένη, Ρόμπολας Περικλής, Καραχάλιος Ηλίας, Καραχασάνη Αρχοντία, Γομάτος Λεωνίδας Λήψη

Copyright | All rights reserved | 2021