Η Επίδραση των Makerspaces στην Ενσωμάτωση Μαθητικών Μειονοτήτων
μέσω Oμότιμης Eκπαίδευσης STEM: Μελέτη περίπτωσης
Κωνσταντίνος Καλοβρέκτης, Απόστολος Ξενάκης, Αντώνης Πλαγεράς Λήψη
μέσω Oμότιμης Eκπαίδευσης STEM: Μελέτη περίπτωσης
Κωνσταντίνος Καλοβρέκτης, Απόστολος Ξενάκης, Αντώνης Πλαγεράς Λήψη
Κατανόηση της πίεσης του αίματος μέσα από μία Εκπαιδευτική Προσομοίωση σύμφωνα με Μεθοδολογική προσέγγιση STEM
Ειρήνη Λαχανά, Στέφανος Αρμακόλας, Ιωάννης ΧιωτέληςΛήψη
Ειρήνη Λαχανά, Στέφανος Αρμακόλας, Ιωάννης ΧιωτέληςΛήψη
Αξιολόγηση της μεταγνωστικής ενημερότητας των Ελλήνων εκπαιδευτικών Στάθμιση της κλίμακας ΜΑΙ Teacher (ΜΑΙΤ)
Μαρία Κουλιανού, Κωνσταντίνος Μαστροθανάσης, Πέτρος Ρούσσος, Σταυρούλα ΣαμαρτζήΛήψη
Μαρία Κουλιανού, Κωνσταντίνος Μαστροθανάσης, Πέτρος Ρούσσος, Σταυρούλα ΣαμαρτζήΛήψη
Αειφορική διαχείριση φαρμάκων: Δημιουργία και αξιολόγηση μιας Ανοιχτής Εκπαιδευτικής Πηγής-ΑΕΠ