Υπολογιστική Σκέψη, Επιστημολογία των Μηχανικών και Υπολογιστική Παιδαγωγική: Μια πρόταση εισαγωγής του STEM στην εκπαίδευση.
Σαράντος Ψυχάρης, Ευαγγελία Κοτζαμπασάκη, Κωνσταντίνος Καλοβρέκτης
![](http://eduscience-journal.sci.uth.gr/wp-content/uploads/2020/03/icon_orig.png)
Συναισθηματική Νοημοσύνη και Αυτορρυθμιζόμενη Μάθηση: Διερεύνηση του ρυθμιστικού ρόλου του φύλου.
Βίντου Αουρέλα
![](http://eduscience-journal.sci.uth.gr/wp-content/uploads/2020/03/icon_orig.png)
Διερευνώντας τις μορφές των Γαλαξιών: Μια διδακτική πρόταση με τη μορφή διαθεματικού Project
Σεραφείμ Σπανός,Απόστολος Ξενάκης,Χρίστος Ξενάκης
![](http://eduscience-journal.sci.uth.gr/wp-content/uploads/2020/03/icon_orig.png)
Η εννοιοκεντρική προσέγγιση της ύλης: διδακτικό σενάριο στο μάθημα της Ιστορίας
Ελένη Καραμανώλη
![](http://eduscience-journal.sci.uth.gr/wp-content/uploads/2020/03/icon_orig.png)
Το σχολείο που ονειρεύομαι: μια διερεύνηση των αντιλήψεων των εκπαιδευτικών μέσα από την τέχνη
Ντέκα Ελένη, Μπράιλας Αλέξιος
![](http://eduscience-journal.sci.uth.gr/wp-content/uploads/2020/03/icon_orig.png)
Ανάπτυξη εκπαιδευτικού αντικειμένου στο λογισμικό Logger Pro προς χρήση στην Εκπαιδευτική Διαδικασία με Προσέγγιση STEM
Πολύδωρος Σταυρόπουλος Κωνσταντίνα Σταυροπούλου
![](http://eduscience-journal.sci.uth.gr/wp-content/uploads/2020/03/icon_orig.png)
Διερευνητική Διδακτική Πρόταση Αξιοποίησης Επι-στημονικών Δεδομένων στα πλαίσια του STEM: Η Περίπτωση Παραγωγής και Ανίχνευσης Βαρυτικών Κυμάτων
Χ.Θ. Ξενάκης, Α.Χ. Ξενάκης
![](http://eduscience-journal.sci.uth.gr/wp-content/uploads/2020/03/icon_orig.png)