Συναισθηματική Νοημοσύνη, Εργασιακό Άγχος & Επαγγελματική Εξουθένωση.
Ιατρού Σωτηρία, Καλοβρέκτης Κωνσταντίνος, Κούρτης Σπύρος
![](http://eduscience-journal.sci.uth.gr/wp-content/uploads/2020/03/icon_orig.png)
Κοινωνική νοημοσύνη: η επίδρασή της στην αντίληψη της αυτοαποτελεσματικότητας των δασκάλων ως προς τη διδασκαλία και τη διαχείριση της τάξης
Ξαφάκος Ε, Σταυρόπουλος Β, Βάσιου Κ, Καλδή Σ, Τζίκα Β, Σταυριανουδάκη Α.
![](http://eduscience-journal.sci.uth.gr/wp-content/uploads/2020/03/icon_orig.png)
Συνεισφορά STEM σεναρίων Εκπαιδευτικής Ρομποτικής σε Φυσική και Μαθηματικά για ενίσχυση της Υπολογιστικής Σκέψης
Α.Χ. Ξενάκης, Κ. Καλοβρέκτης, Γ. Παπαστεργίου
![](http://eduscience-journal.sci.uth.gr/wp-content/uploads/2020/03/icon_orig.png)
Εξελικτικοί αλγόριθμοι βελτιστοποίησης για το πρόβλημα σχηματισμού μαθητικών ομάδων εξατομικευμένης διδασκαλίας στην εκπαίδευση
Κ. Ζερβουδάκης, Κ, Μαστροθανάσης, Κ. Καλοβρέκτης
![](http://eduscience-journal.sci.uth.gr/wp-content/uploads/2020/03/icon_orig.png)
Διερεύνηση της ηγετικής συμπεριφοράς της σχολικής διεύθυνσης και της αφοσίωσης των εκπαιδευτικών στο σχολείο που υπηρετούν, ως προβλεπτικών παραγόντων των επιλεγόμενων στρατηγικών διαχείρισης συγκρούσεων: Μελέτη σε εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Γεώργιος Δοξαριώτης, Βασίλειος Σταυρόπουλος
Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση των Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: Διερεύνηση της Ετοιμότητάς τους για Επιμόρφωση με τη χρήση Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών Διαδικτύου
Αθανάσιος Χασιώτης, Ηλίας Μαυροειδής
![](http://eduscience-journal.sci.uth.gr/wp-content/uploads/2020/03/icon_orig.png)
![](http://eduscience-journal.sci.uth.gr/wp-content/uploads/2020/03/icon_orig.png)
Καταγραφή συμπεριφοράς των ερυθρών αιμοσφαιρίων, σε μη παθολογικές συνθήκες για τον ανθρώπινο οργανισμό. Μία εκπαιδευτική προσομοίωση
Ειρήνη Λαχανά, Στέφανος Αρμακόλας, Ιωάννης Χιωτέλης
![](http://eduscience-journal.sci.uth.gr/wp-content/uploads/2020/03/icon_orig.png)